Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som har en bra lösning för hur brännaren ska fås att sitta bättre i lilltrangiat? Kopplingen mot slangen sitter ju en bit utanför Trangiat och klämmer liksom inte åt som den gör på det större... Sen kanske nån vet vad man ska ha för reservpryttlar + verktyg med för att klara sig?
Jag har bara använt "lilltrangiat" några gånger, och då upplevt samma problem som du. Brännaren sitter inte riktigt fast. Det fungerar ju ändå, men det kan vara irriterande. Dock tycker jag att det lilla köket är för litet, så jag har slutat att använda det. Annars kanske jag hade funderat ut någon lösning på problemet...
En lösning kan vara någon typ av klammer eller dylikt som man klämmer fast på röret från brännaren, fast utanför trangiat och mellan snabbkopplingen, så att det spänner fast hela apparajten Måste bara hitta rätt sort nånstans...
Äsch, jag såg ju i recensionsbanken att du kört på det lilla trangiat och hade hoppats på att du skulle ha någon fiffig lösning på detta Nåväl, jag ska fundera ut nåt!