-Patric-; sa:(hur ska jag göra, nästa inlägg blir nr:3000.. usch!! man kanske borde döda detta kontot och skapa ett nytt med 0 inlägg, 3000 inlägg är lite otäckt..)
Gör det till nåt poänglöst, som att svara på detta.
-Patric-; sa:(hur ska jag göra, nästa inlägg blir nr:3000.. usch!! man kanske borde döda detta kontot och skapa ett nytt med 0 inlägg, 3000 inlägg är lite otäckt..)
Dragit några slutsatser?avslutad210712; sa:Och ärligt talat tycker jag att Zoegas snart har samma kult/nörd-stämpel i friluftssammanhang som Hilleberg och Lundhag. Allt jag gillar verkar få den stämpeln *L*.
avslutad210712; sa:Tror att jag skall byta ut min kokpanna mot en kaffepress bara för att då har jag fler mörka kaffesorter att välja på tex Zoegas.
alven; sa:Man kan ju alltid kila iväg till det lokala kaffehaket och tjacka lite spännande grejer... Det enda jag saknar från Skövde -- Record...
Hörrödu! För några sekunder sen så stod det Kahls Kaffe, inte Record (Opel? Campagnolo?).alven; sa:Det enda jag saknar från Skövde -- Record...
Håkan K; sa:Dragit några slutsatser?avslutad210712; sa:Och ärligt talat tycker jag att Zoegas snart har samma kult/nörd-stämpel i friluftssammanhang som Hilleberg och Lundhag. Allt jag gillar verkar få den stämpeln *L*.
/Håkan
Håkan K; sa:Hörrödu! För några sekunder sen så stod det Kahls Kaffe, inte Record (Opel? Campagnolo?).alven; sa:Det enda jag saknar från Skövde -- Record...
Kahls italienskrost mmmm
Du har så rätt så. Record - med mycket trevlig och kunnig personal. Tror jag går ner och köper mig ett kvartskilo Cafe Inferno och lite annat gott till helgen.alven; sa:...kaffet är väl Kahl men butiken heter Record, tror jag. (Men rätta mig om jag har fel...) Ville pusha lite för den, personalen är trevlig o kunnig!
UL????? : )Nordesjö; sa: