tigertamjaren; sa:Kom igen nu Definitionsministern, en softshell är en softshell, varför göra det så förbaskat svårt? Och i ditt fall är detta särskilt intressant eftersom du (trots ständiga utfall mot detsamma) alltså redan äger en Windstopper-fleecejacka.
---
Däremot var jag i helgen ute på isarna och hårdtestade min nya stretchiga hardcore softshelljacka UTAN fleece (Alltså kan det ju inte heta hård-fleece, där finns nämligen ingen fleece!!!). Den funkar kanon, men jag tycker inte att den andas bättre, eller att prestandan i övrigt överträffar min gamla Tierra WS-stretch. Så det så.
/ G
Hallá där herr Knasboll! Detta är ju oerhört! Att man ska behövas höra tockna ting frán en man med tajta stretch-braxer och oranga kina-skor!
Här försöker man leda skocken in i den rätta fállan, pá det att di icke skola göra bort sig inför allmánheten medelst konstiga defintioner pá softshell och andra stolligheter, och sá kommer du och kacklar om att jag har en WS-jacka??!! Vad i hela fridens namn kommer detta ifrán?
Definitionsminister, jo jag tackar jag: helt klart är att en sádana behövs bland dessa bedrövliga lögnhalsar, miserabla ryktesspridare och tokiga galningar i allmänhet!
Dessutom: om din jacka inte har lite gosig micro-fleece pá insidan sá är det inge softshell! HA! Du har blivit lurad.. eller ska vi sága förblindad av marknadskrafterna och det dár fula lilla äckliga spindel-djuret och knasnamnet Asteryx.
Syrligen / "Definitions-ministern"
Knas-ministern:
[Ändrat av malindo 2004-03-01 kl 16:04]