Tjaaa. ditt första inlägg " Hur blir vi av med vargeländet"
Jag kan ju ha tolkat det fel, men för mig klingar det noll vison
Du behöver inte tolka nåt, om du läser fortsättningen så får du fakta.
Tjaaa. ditt första inlägg " Hur blir vi av med vargeländet"
Jag kan ju ha tolkat det fel, men för mig klingar det noll vison
Du behöver inte tolka nåt, om du läser fortsättningen så får du fakta.
Har du jaktlicense
Man blir ju tveksam med din hat mot rovdjur och att visa respekt till mångfalden som dom flestaJaktlicens? du menar vapenlicens på jaktvapen...ja på flera vapen... och vad är det som får dig att fråga?
Man blir ju tveksam med din hat mot rovdjur och att visa respekt till mångfalden som dom flesta
jägare brukar respektera och framhäva i sina synpunkter,tråkigt att du har en sån attityd
tror att du är en Stockholmare med en fot i sandlådan som vill påverka opionen
Vad jag undrar är om jakt och att kunna gå med okopplad hund i skogen är en mänsklig rättighet? För annars tycker jag att det är lite konstigt att en HOBBY kan rättfärdiga en annan arts utrotning.
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Hur blir du bakbunden av vargen och lider du ekonomiskt av det?
Inställd löshundsjakt, ett par tusen kr per år i bränslekostnader (avsökning) telefonkjedjor (sms)
samt mera kött över ICA-disken.
Jag fattar inte vad det är som är så svårt att förstå. Om folk uppfattar varg eller björn som ett problem då är det ett PROBLEM!
Varför skulle någon klaga över detta om de kände sig trygga där de bor?
Problemet är ju att folk känner sig rädda, då tycker jag inte att man ska hålla på och häckla dessa människor.
Det är lätt och sitta o vara tuff när man inte drabbas själv. Nu lever vi i ett samhälle där människor kommer först. Det bör ju gälla vart man än bor.
När vi hade mindre varg och björn var det sällan nån som klagade.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Varför blir så många vargar överkörda? | Vilda djur | 23 | ||
Den växande svenska vargstammen blir ny turistindustri | Vilda djur | 5 |