• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hej! Det skulle vara kul att se hur Du ser ut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
enkelt....

mötesplatsen...foto på man med hus och bil och gärna trygg image och äldre...du får garanterat hundratals giftaslystna kvinnor från ryssland och gahna efter dig...tjugofemåriga vackra kvinnor som inget hellre vill än att gifta sig...min vän är med där...och han får massor av kvinnor efter sig som vill gifta sig...annars...för oss kvinnor...så är det bara att lägga in ett foto på e kontakt eller spraydate...då får vi åttahundra flirtar på tre dagar...kan ju vara kul...om man inte har annat för sig...kram anna
 
mötesplatsen...foto på man med hus och bil och gärna trygg image och äldre...du får garanterat hundratals giftaslystna kvinnor från ryssland och gahna efter dig...tjugofemåriga vackra kvinnor som inget hellre vill än att gifta sig...

Får väl kavla upp ärmarna och Photoshoppa till en häftigare bild till ovan nämnda dejtingsite, för inte fasen får jag några giftaslystna kvinnor efter mig... inte ens ryskor! ;)

för oss kvinnor...så är det bara att lägga in ett foto på e kontakt eller spraydate...då får vi åttahundra flirtar på tre dagar...kan ju vara kul...om man inte har annat för sig...

Det bekräftar mina misstankar! (se tidigare tråd => http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=50342)
 
Övrig aktivitet?

Jag förstår att du inte vill nämna namn här, men är han aktiv i övrigt? Startat egna trådar, skriver i andras osv? Är han "normal" när han skriver i forumet?
Eller är det en "0 inläggare" som bara mailar tjejer?
 
Jag förstår att du inte vill nämna namn här, men är han aktiv i övrigt? Startat egna trådar, skriver i andras osv? Är han "normal" när han skriver i forumet?
Eller är det en "0 inläggare" som bara mailar tjejer?

Han skriver i några andra trådar och har startat någon själv. Dom flesta inläggen har en ganska så kontaktsökande framtoning.
 
Det är inte så viktigt vem det är. Jag startade tråden endast för att se om det var nåt vanligt förekommande här, men ingen har annan har ju skrivit att dom råkat ut för det så det var nog en förvirrad engångshändelse.
 
Egentligen är väl det här ett alldeles utmärkt forum att träffas på eftersom fokuset ligger på ett gemensamt intresse. På dejtingsiterna delar man bara intresset att vilja träffa någon annan....

Jag hejar på din anonyma beundrare och hoppas han får napp!
 
det beror väl lite på...

...HUR man söker kontakt...eller hur?
har nog hittat den kontaktsökande...och tycker nog det finns lämpligare forum för sånt...
/anna
 
100 kr kontant belöning per post - till den som i detalj specificerar vad som är fel och vad som är rätta sättet! Enbart nogranna specifikationer rad för rad, skit i det annars! Detta erbjudande är giltigt endast denna helg. Kom ihåg: specifikation, rad för rad.

Min byxor blir snabbt smutsiga och slits i jobbet, ska jag byta brallor i direktsändning, låsa cykeln, och fråga snygga vältränade tjejer om de vill sitta fem minuter på närmaste café? Så tänker efter nu, rent praktiskt! Om jag stannar och låser cykeln för att gå på café med någon tjej så kommer det folk och rycker sönder cykeln.

Visitkort är detta enda rätta, det tar tio sekunder och det hinner jag.

Om jag inte låser och inte går iväg och bara sitter på cykeln och pratar med tjejen, så kommer det faktiskt andra killar och undrar om hon håller på och dividerar med mig om att åka eller inte + att de försöker ragga henne.

Jag har erfarenheten av att jobba med detta, det har knappast någon annan på hela Utsidan.

...HUR man söker kontakt...eller hur?
har nog hittat den kontaktsökande...och tycker nog det finns lämpligare forum för sånt...
/anna
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.