Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Heatstick från Heatgear
- Trådstartare ripnils
- Start datum
Verkar vara en mycket tveksam pryl. Fungerar säkert men jag kan inte se användningsområdet.
/Esping
/Esping
Men hur funkar den?
Hur får man värme ur gas, utan att bränna den?
/OJ
Hur får man värme ur gas, utan att bränna den?
/OJ
Doppvärmare.
Det är väl som en gasdriven lödpenna,fast med ett slutet system.
peter
peter
peter
Nä, inte riktigt...70 % ir strålning och resten konvektion. En gaspatron räcker till ca 6 l vatten.
NÅN har väl testat, kom igen.
valdemar
Hehe, diverse troll som debatterar med sig själva har jag sett, men då brukar både namn och nick vara olika. Här var det samma nick, men mellan Peter och Valdemar
Raskesven
Nja, jag rättar mig själv. ping->The Trooper & peter->valdemar, just to add some action to my life, vettu. 'Nicket' ändras i alla tidigare inlägg om det ändras, och jag har ändå inte skrivit nåt jag inte kan stå för (även i 'den' tråden).
On T: Om den funkar så som det är sagt så borde den kunna ersätta ett helt kök, om man kör med frystorkad mat och kaffe samt choklad i på kvällskvisten. 0,5 l*3 räcker, 1 l på morgonen till fika och termos och 0,5 l till nattamackan.
valdemar
Mera OT.
Koka är ett sätt att se till så att det är tillräckligt varmt utan instrument, redan 70-80 *C räcker för att ta kål på det mesta.
valdemar
Koka är ett sätt att se till så att det är tillräckligt varmt utan instrument, redan 70-80 *C räcker för att ta kål på det mesta.
valdemar
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Heatstick | Kök och brännare | 7 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg