• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Grov nätmobbing på Reseguiden

Tack du aktiva administratör!
Tack alla medlemmar för de kreativa och oftast sjyssta och ganska ofta nördiga diskussioner som finns här på sidan! / Sofia
 
Jag tycker att du ofta är över gränsen andyyy och att du borde tänka dig för vad gäller hur och vad du säger. Jag hade nog trott på de flesta andra här på utsidan om de skrivit ett inlägg om nätmobbning, men ditt inlägg läser jag med stor skepsis efter att ha sätt dina andra inlägg här.

Kan inte annat än hålla med. Känns lite som sten i glashus tycker jag. (nu får jag säkwert nya arga meddelanden i min inbox från andyyy)
 
Kolla där... Herr Almgren.

Han som spammade sönder min reskompistråd till Grönland och sen vägrade acceptera att jag inte ville disskutera resedetaljer i reskompistråden utan just det... reskompisar.

Hans inlägg togs dessutom bort av admin.

Du har fortfarande svårt att släppa det hör jag.