Lundhags Ranger har opti lästen, den bredare.
skogsbaronen 7 Augusti 2011 #14 Leffe357 sa: Lundhags Ranger har opti lästen, den bredare. Klicka för att se resterande... Leffe357 sa: Lundhags Ranger har opti lästen, den bredare. Klicka för att se resterande... Säger du det. En säljare på Hägglunds i piteå påstod att den inte hade de. Jag säger inte att du har fel, men men så sa han
Leffe357 sa: Lundhags Ranger har opti lästen, den bredare. Klicka för att se resterande... Leffe357 sa: Lundhags Ranger har opti lästen, den bredare. Klicka för att se resterande... Säger du det. En säljare på Hägglunds i piteå påstod att den inte hade de. Jag säger inte att du har fel, men men så sa han
niklaz 7 Augusti 2011 #15 Han på Hägglunds måste ha haft fel. Jag kollade på Lundhags.se och där står det att Ranger har Opti och den kängan listas när man väljer "Bred fot". skogsbaronen sa: Säger du det. En säljare på Hägglunds i piteå påstod att den inte hade de. Jag säger inte att du har fel, men men så sa han Klicka för att se resterande...
Han på Hägglunds måste ha haft fel. Jag kollade på Lundhags.se och där står det att Ranger har Opti och den kängan listas när man väljer "Bred fot". skogsbaronen sa: Säger du det. En säljare på Hägglunds i piteå påstod att den inte hade de. Jag säger inte att du har fel, men men så sa han Klicka för att se resterande...
skogsbaronen 7 Augusti 2011 #16 niklaz sa: Han på Hägglunds måste ha haft fel. Jag kollade på Lundhags.se och där står det att Ranger har Opti och den kängan listas när man väljer "Bred fot". Klicka för att se resterande... Då hade han fel
niklaz sa: Han på Hägglunds måste ha haft fel. Jag kollade på Lundhags.se och där står det att Ranger har Opti och den kängan listas när man väljer "Bred fot". Klicka för att se resterande... Då hade han fel