Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Oj, inte hänt nåt i denna tråd på snart en vecka. Många är nog ute på fjället och tar nya bilder som vi får gotta oss åt i höst. Mitt förslag är Dromskåran i Oviksfjällen.
/ Lasse Å
/ Lasse Å
Mitt förslag är Dromskåran i Oviksfjällen.
/ Lasse Å
Javisst, det är Drömskåran.
Trodde att många hade gått där så att rätta svaret skulle komma snabbt trots att många är ute på sommarens vandringsturer. Men ibland är det svårare än man själv tror ;-)
Nästa bild!
Har aldrig varit vid Dromskåran men hade sett en bild därifrån i samband med någon fjällmara eller liknande som fastnade i mitt bildminnne. En sökning på nätet fick mina misstankar bekräftade.
Här kommer nästa, en drygt trettio år gammal bild! Frågan är, vilket fjäll går personen på? Pluspoäng till den som kan gissa vad han letar efter! Nej han har inte tappat nycklarna, det är en växt.
Här kommer nästa, en drygt trettio år gammal bild! Frågan är, vilket fjäll går personen på? Pluspoäng till den som kan gissa vad han letar efter! Nej han har inte tappat nycklarna, det är en växt.
Bilagor
Helt rätt. Två poäng!! Tyvärr hittade vi aldrig raggfingerörten, Var nog på fel del av berget. Nästa bild!
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg