Gissa position

Är jag den ende som inte ser bilden? Den syns i Raskesvens album men här blir det bara en sån där "trasig bild"-ikon.
Mitt fel. Hade beskurit bilden lite för att inte sjön skulle synas och göra det för lätt. Hjälpte föga:) Sedan trodde jag på ett filbyte, men det gick inte. Bidde ett rött kryss. Lägger bilden här, men positionen är ju redan fastställd:

f26cebe375e977388000212ee75a553d.jpg


Raskesven
 
Tack, det är alltid kul när bilderna funkar i trådarna!

Ett trick är att ladda upp direkt från hårddisken via Utsidan, det vill säga utan att lägga upp bilden i ett album.

För er som inte känner till hur man gör kommer här en beskrivning:
Ovanför meddelanderaden hittar ni en gem-symbol. Klicka på den och klicka därefter på "välj fil" under "ladda upp en fil från din dator". Lokalisera bilden på din hårddisk. Klicka därefter på "ladda upp".

På plats i meddelanderaden klicka åter på gem-symbolen. Nu kan du välja filnamnet. Bilden kommer nu att ta plats i meddelanderaden mellan två "
 
Eller också är du återigen längst i norr (där jag själv aldrig satt min fot!) Kanske står du nära bron över Bealcanjohka en bit väster om Pältsastugan?

Pelle
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg