Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Hej!
Gissar Du går leden från Singi mot Kebnekaise....
Vonsan
Hej Vonsan!
Nej, vi är inte på väg mot Keb.
Gissar i Niejdariehpvagge på väg mot sarvesvagge?
Jomenvisst, helt rätt! Starkt, K-J!
Längre fram i dalen öppnar denna vy upp sig och man kan se flera av topparna på på Luohttoláhko, dominerat av Lullihatjåhkkå i mitten av bilden.
Bilagor
Jomenvisst, helt rätt! Starkt, K-J!
Längre fram i dalen öppnar denna vy upp sig och man kan se flera av topparna på på Luohttoláhko, dominerat av Lullihatjåhkkå i mitten av bilden.
Wow inte ofta jag gissar rätt. Passerat där två gånger, senast i somras med dagsetappen alkavagge-kvikkjokk
En annan bild från i somras. Var tältar jag nu?
Bilagor
Wow inte ofta jag gissar rätt. Passerat där två gånger, senast i somras med dagsetappen alkavagge-kvikkjokk
En annan bild från i somras. Var tältar jag nu?
Det ser ut som Suottasjtjåhkkå och Niják där borta, så du tältar väl nånstans på sluttningen väster om Tjievratjåhkkå? Nära gränsen mellan Sarek och Stora Sjöfallet.
Det ser ut som Suottasjtjåhkkå och Niják där borta, så du tältar väl nånstans på sluttningen väster om Tjievratjåhkkå? Nära gränsen mellan Sarek och Stora Sjöfallet.
Mycket riktigt! Bra! Typ 50m från tjievrajågåsj som vi nästa dag följde upp å tog en halvdag till sourva och sen pizza i Jokkmokk
Mycket riktigt! Bra! Typ 50m från tjievrajågåsj som vi nästa dag följde upp å tog en halvdag till sourva och sen pizza i Jokkmokk
Fin tältplats!
Ny bild, ny plats, nytt berg - vad heter det?
Bilagor
Fin tältplats!
Ny bild, ny plats, nytt berg - vad heter det?
Vild gissning på sarvestjåkkå
Vild gissning på sarvestjåkkå
Bra gissning, men fel. Vi är inte i Sarek.
Berget ser ut som Lillsylen, så det är min gissning?
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg