Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Ja, rätt svar!, visst är det Nåite, 1620 m, som anses vara en av de bättre utsiktstopparna i Sarek. Tyvärr såg vi bara moln därifrån även om vi tillbringade en hel timme på toppen. Jag tog en enda foto, som lyckligtvis fick en användning här i gissa position tråden
Då är det dags för en ny bild.
Då är det dags för en ny bild.
Är det verkligen inte i Nallos närhet? Tycker det ser ut som Räitatjåkka fotat från östra änden av den lilla dalen norr om Nallo.
Är det verkligen inte i Nallos närhet? Tycker det ser ut som Räitatjåkka fotat från östra änden av den lilla dalen norr om Nallo.
Nej, vi är inte i närheten av Nallo.
Unna Vistasvaggi?
Inte heller i Unna Vistasvaggi.
Bra gissningar, men ni letar i fel område. Vi befinner oss i trakten där de mindre ståtliga rentjurarna bor.
Nej, vi är inte i närheten av Nallo.
Inte heller i Unna Vistasvaggi.
Bra gissningar, men ni letar i fel område. Vi befinner oss i trakten där de mindre ståtliga rentjurarna bor.
Då gissar jag på Snavvavagge
Då gissar jag på Snavvavagge
Snávvávágge är inte heller rätt, men gissningen tar oss betydligt mycket närmare den efterfrågade tältplatsen. Vi är nu i rätt område.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg