Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Staloluokta borde det väl vara!
Staloluokta borde det väl vara!
Det är helt rätt.
Hade mina aningar redan på Swifts bild från Saltoluokta eftersom jag visste var han skidade i mars/april. Hade platserna bredvid varandra på tåget upp och hade ett givande samtal!
Har grävt i arkivet med gamla diabilder så den här bilden är från 80-talet, men det skiljer sig nog inte nämnvärt idag.
Vart är vi på väg?
Har grävt i arkivet med gamla diabilder så den här bilden är från 80-talet, men det skiljer sig nog inte nämnvärt idag.
Vart är vi på väg?
Bilagor
Hade mina aningar redan på Swifts bild från Saltoluokta eftersom jag visste var han skidade i mars/april. Hade platserna bredvid varandra på tåget upp och hade ett givande samtal!
Vart är vi på väg?
Jag tror att ni går från Rinim på väg in i Basstavagge.
Rätt, här går det undan! Ny bild!
Rätt, här går det undan! Ny bild!
Jag följer tråden med stort intresse men brukar sällan kunna gissa rätt. Just den här bilden har jag en nästan likadan, det är bara de två vandrarna som fattas på min bild, därför var det så lätt att gissa.
Samebyn vid Alesjaure/Alisjávre?
Thure
Det stämmer.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg