Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Fann denna bild tagen ur ungefär samma vinkel https://flickr.com/photos/fjaellraev/22129199532/in/album-72157659399327496/ vilket bekräftar att det är Gorsačohkka. Jag har ingen tillgång till bilder på några veckor så, som kjpil säger fritt fram för valfri person att lägga upp en ny.
Cool at min bild hjälpte att bekräfta den rätta svaren.
Själv fick jag ingen känsla att känna igen topperna därför kollade jag inte.
Henning
Plats: Tältlägret?
Vattnet: Torneträsk?
Fjäll som skymtar i fjärran: Fjällen kring Rr 273A?
Mvh/Rickard
I princip full pott. Vi satt precis bredvid forsen nedanför Abisko fjällstation. Förstod att den skulle bli lätt trots att bakgrunden var ur fokus.
avslutad210712
Gäst
Ser kanske inte riktigt rätt ut men för att få i gång gissande så strax norr om Tjäktjastugan
Tyvärr inte Längre söder över.Ser kanske inte riktigt rätt ut men för att få i gång gissande så strax norr om Tjäktjastugan
Nix pix! Allt för långt i södern gissar du.Är det Handölan där nere typ från Ö Endalshöjden?
Thure
Glömde trycka på Skicka =PJag tror du har missat att kommentera en gissning här ovan.
Nepp! Inte det heller. Längre norr ut ska viJag gissar:Söder om Norra Sytertoppen. Utsikt mot Viterskalstugan.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg