Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Ja, stämningen var extra hög just då, när vi såg att det finns bro...
Men gissningen är tyvärr fel, vi ska norrut.
Men gissningen är tyvärr fel, vi ska norrut.
Ja, stämningen var extra hög just då, när vi såg att det finns bro...
Kan man tolka det som att det Inte finns en bro utmärkt på kartan?
Nej, inte Bossosjohka. Ibland vet man inte om det finns en bro eller inte, för man kan råka ha kartan från år 1998 där några broar är märkerade som sommarbroar och Länsstyrelsens begrepp av när det är sommar kan vara olikt det man själv har
Och där har vi det rätta svaret, Suollagajåhkå! Tror att det tidigare var en sommarbro här, hittade Ulf Mjörnmarks turberättelse från 2002 med bild av bron då och den ser ut som en sommarbro. Nästa bild, var så god!
Och där har vi det rätta svaret, Suollagajåhkå! Tror att det tidigare var en sommarbro här, hittade Ulf Mjörnmarks turberättelse från 2002 med bild av bron då och den ser ut som en sommarbro. Nästa bild, var så god!
Jag tror faktiskt till och med att du har med sommarbron i bakgrunden på din första bild...
Det trodde vi också, och vi såg den först...
Med stöd av kraftledningen i bilden tror jag detta är bron över Jovattsån 14 km sydväst om Hemavan.
Hmmm ..... svaret är helt korrekt, men kraftledningen går hundra meter bakom ryggen på mig och finns inte alls med i bilden ..... imponerande!!!
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg