Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gräv där du står Lasse. Du måste leta söder om Slussen.
Då släpper jag norra länet.
En lång väg som inte längre har något nummer utan bara ett namn är förstås Nynäsvägen/Gamla Nynäsvägen (samma väg, olika namn beroende på vilken kommun den passerar).
Nynäsvägen är rätt. Nära kommungränsen mellan Haninge och Nynäshamn. Motorvägen förbi var helt klar ned till Nynäshamn 2010 https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Riksväg_73
Dammsugarledtråden har med Häringe slott att göra. Godset ägdes av Axel Wennergren som gjorde sig en förmögenhet på Elektrolux och började karriären som dammsugarförsäljare.
Jag var på väg mot färjan i Nynäshamn och cykelsemester på Gotland och i Småland.
Thure
Dammsugarledtråden har med Häringe slott att göra. Godset ägdes av Axel Wennergren som gjorde sig en förmögenhet på Elektrolux och började karriären som dammsugarförsäljare.
Jag var på väg mot färjan i Nynäshamn och cykelsemester på Gotland och i Småland.
Thure
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg