*bumpedi-bump*! Tack, trodde jag hade dödat tråden :) vi kanske tom ska nöja oss med område...
Bloggomann 6 Mars 2015 #1,777 gahne sa: *bumpedi-bump*! Klicka för att se resterande... Tack, trodde jag hade dödat tråden vi kanske tom ska nöja oss med område...
gahne sa: *bumpedi-bump*! Klicka för att se resterande... Tack, trodde jag hade dödat tråden vi kanske tom ska nöja oss med område...
Slan 6 Mars 2015 #1,778 Då slänger jag in en gissning med kvalöya. ser lite lite ut som grötfjordklumpa
gahne 6 Mars 2015 #1,779 Bloggomann sa: Tack, trodde jag hade dödat tråden vi kanske tom ska nöja oss med område... Klicka för att se resterande... Har tyvärr inte så mycket i övrigt att bidra med. Liknar nog inte något område jag varit i, möjligtvis Sogndal?
Bloggomann sa: Tack, trodde jag hade dödat tråden vi kanske tom ska nöja oss med område... Klicka för att se resterande... Har tyvärr inte så mycket i övrigt att bidra med. Liknar nog inte något område jag varit i, möjligtvis Sogndal?
Bloggomann 7 Mars 2015 #1,780 gahne sa: Har tyvärr inte så mycket i övrigt att bidra med. Liknar nog inte något område jag varit i, möjligtvis Sogndal? Klicka för att se resterande... Nix. Kan väl säga så här, klippan tillhör inte de mer besökta i området, men finns iaf med i den mest använda föraren.
gahne sa: Har tyvärr inte så mycket i övrigt att bidra med. Liknar nog inte något område jag varit i, möjligtvis Sogndal? Klicka för att se resterande... Nix. Kan väl säga så här, klippan tillhör inte de mer besökta i området, men finns iaf med i den mest använda föraren.
arno schmidt 10 Mars 2015 #1,781 nu är jag så fräck och lägger upp en ny bild eftersom det händer ingenting. Bilagor bild12.jpg 37.8 KB · Visningar: 543
Visenten 11 Mars 2015 #1,782 Gissar (med ledning av klättrarens vistelseort) på Bistaberget. Vilken led? Kanske Lilla flickan zombie? Mats
Gissar (med ledning av klättrarens vistelseort) på Bistaberget. Vilken led? Kanske Lilla flickan zombie? Mats
bellasoda 11 Mars 2015 #1,783 Med tanke på hur många quickdraws som hänger på selen så tror jag snarare att det är insteget till leden 'Likplundraren'.
Med tanke på hur många quickdraws som hänger på selen så tror jag snarare att det är insteget till leden 'Likplundraren'.
arno schmidt 11 Mars 2015 #1,784 vad roligt att klättraren är bekant. Klippan är korrekt, men lednamnet är fel. Det handlar om en kortare led än de som ni gissade.
vad roligt att klättraren är bekant. Klippan är korrekt, men lednamnet är fel. Det handlar om en kortare led än de som ni gissade.
arno schmidt 12 Mars 2015 #1,786 nej, tyvärr inte. Leden är på bistaberget, men ej på samma väg som de hittills nämnda leder...
arno schmidt 13 Mars 2015 #1,788 nej, inte månfararen, men leden vi letar efter borde vara på samma vägg. Om jag kommer ihåg föraren alltså. Leden är också svårare än månfararen...
nej, inte månfararen, men leden vi letar efter borde vara på samma vägg. Om jag kommer ihåg föraren alltså. Leden är också svårare än månfararen...