Gissa leden

Jag har ju trots allt bott i Gärdsås, så den borde jag ju gissat lite tidigare! :)

Här kommer en till kobild, och jag hoppas den blir lite mer intressant än den förra. Kon i fråga har alltså bevittnat ett antal leder bestigas, frågan är, vilken var den lättast graderade leden?

Jag kan inte hålla mig från att gissa på den här också.

Lyse kyrka: Kyrkråttan.

Jag kan inte hålla mig från att gissa på den här också.

Lyse kyrka: Kyrkråttan.

Helt rätt, grattis! :)

Det är sjukt kul, jag trodde det skulle vara svårare än så? Du kan dina kor helt enkelt! :)

Jag bifogar samma ko från en annan vinkel. Man kan vagt ana en klättrare som tecknar en siluett mot himlen, och sannolikheten att han/hon hänger på kyrkråttan är stor.

Bilagor

• DSC_0869.jpg
    DSC_0869.jpg
    134.5 KB · Visningar: 828
Helt rätt, grattis! :)

Det är sjukt kul, jag trodde det skulle vara svårare än så? Du kan dina kor helt enkelt! :)

Jag bifogar samma ko från en annan vinkel. Man kan vagt ana en klättrare som tecknar en siluett mot himlen, och sannolikheten att han/hon hänger på kyrkråttan är stor.

Ja, haha, helt stört. Tittade inte i föraren på någon av lederna utan fick någon form av omedelbar uppenbarelse, vilket jag sällan får på bilder där man faktiskt ser leden, eller åtminstone klippan.

Jag har nog slut på bilder tror jag. Fritt fram för den som känner sig manad!

Ja, haha, helt stört. Tittade inte i föraren på någon av lederna utan fick någon form av omedelbar uppenbarelse, vilket jag sällan får på bilder där man faktiskt ser leden, eller åtminstone klippan.

Jag har nog slut på bilder tror jag. Fritt fram för den som känner sig manad!

Jag har tyvärr slut på kor nu... :(

Haglade inte direkt gissningar. Eftersom det har gissats på ungefärlig område tidigare så trodde jag att denna skulle gå ganska fort. En till bild. Vi sov här, kanske en kilometer innan vägen tar slut. Områdets högsta topp är väldigt populär.

Bilagor

• P8170755.jpg
    P8170755.jpg
    73.5 KB · Visningar: 698
Haglade inte direkt gissningar. Eftersom det har gissats på ungefärlig område tidigare så trodde jag att denna skulle gå ganska fort. En till bild. Vi sov här, kanske en kilometer innan vägen tar slut. Områdets högsta topp är väldigt populär.

Det där känner jag igen! Ni är på väg mot Pré de Madame Carle för att börja knata någonstans. Toppen du refererar till är Barre des Écrins.

Ni klättrade dock på andra sidan dalen. Sydsida. Kanske uppåt Point de la grande sagne?

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg