Gissa leden

Tio dagar, jag har i princip sagt vilken led det är, har inga nya vinklar som passar som ledtrådar. Istället för att det ska gå segt så säger jag.

Fessura del Tramonto

En 40 meter lång handspricka i camalot 1 och 2 hela vägen, vertikal utan något att slå i, bara perfekta handjam, 5c till graden.

Fritt fram för först till kvarn!

Tio dagar, jag har i princip sagt vilken led det är, har inga nya vinklar som passar som ledtrådar. Istället för att det ska gå segt så säger jag.

Fessura del Tramonto

En 40 meter lång handspricka i camalot 1 och 2 hela vägen, vertikal utan något att slå i, bara perfekta handjam, 5c till graden.

Fritt fram för först till kvarn!

Den var för svår! :(

Den här då: det gäller personen i grönt uppe till vänster. Vilken led står han vid? Klart lättare att gissa om man känner igen de fyra individerna i förgrunden.

Bilagor

• DSC_0909.jpg
    DSC_0909.jpg
    47.8 KB · Visningar: 395
Här har vi en kokännare!

Jag tänkte nog egentligen på 'Bagatell' men i efterhand blev jag lite osäker, så 'börja om från början' ger jag rätt för! :)

Haha, det var som tusan :). Det där får jag nog skriva upp på listan över årets bedrifter, alla kategorier.

Då ska vi se om någon känner igen sig på den här bilden. Eftersom det är en nytur så behöver ni inte gissa på namnet (det blir nog liiiiite väl svårt eftersom den inte ens är inrapporterad) men vilken klippa är det?

Bilagor

• IMG_3296.jpg
    IMG_3296.jpg
    137.1 KB · Visningar: 404
Haha, det var som tusan :). Det där får jag nog skriva upp på listan över årets bedrifter, alla kategorier.

Då ska vi se om någon känner igen sig på den här bilden. Eftersom det är en nytur så behöver ni inte gissa på namnet (det blir nog liiiiite väl svårt eftersom den inte ens är inrapporterad) men vilken klippa är det?

Går inte tioöringen på den högra väggen? Utby, strax till höger om Rönnleden har jag för mig.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg