Gå torrfotad!

Smarta snajsar-braller i Gore-Tex XCR Stretch

walk_alone; sa:
Inga dragkjedor? Strechig bak, låter värre än skinbrallorna...// RJ
[Ändrat av walk_alone 2004-02-12 kl 19:50]

Dessa gossar bytte frän lader till tajta stretchbraxer och boots, och sedan var det bara att gasa pá.. även pa isstadion, t.ex
BeaPos3a.gif

Rolle och Malindo, jag tycker liksom Rolle att de därna Grinfåne-brallorna ser ut som såna där konståkningsbraxor som förvisso har skejtat runt mången rink, inklusive Hovets, men som likväl enbart passar för en av de kategorier jag tidigare nämnde. Å andra sidan verkar materialet riktigt passande för vandring med inslag av vad. Men hur klarar de videsnår?

Om Klättermusens Mithril vore vattentäta och andandes skulle det vara optimalt tror jag.
mithril_byxa_125.jpg

/ G

Verkar som om du har rätt Roland! Har inte kollat så noga på K-musen på ett bra tag. Under tiden har herr Ersare bytt namn till nåt keltiskt sköjnamn och produktionen flyttats till Estland. Sånt kan göra en konfunderad. Men kevlar, stretch och eVENT är lovande för brallorna ifråga, om bara priset vore det rätta alltså. Men 3.700:- för ett par brallor! Löjligt.

/ G

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
eh sömmar som inte får gå upp Gör det själv 5

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg