Re: Träff lördag 16:e juni.
Halloj!
Du har varit oerhört ambitiös, Arne, i dina upplägg för singelaktiviteter under tiden denna tråd varit aktiv. Se bara nu senast, med kajakpaddling, vandring och något så spännande som simvandring.
Det jag kan sakna är uppföljning. Hur har ni haft det på turerna, mycket folk, bilder etcetera?
Mvh Pär
Halloj!
Du har varit oerhört ambitiös, Arne, i dina upplägg för singelaktiviteter under tiden denna tråd varit aktiv. Se bara nu senast, med kajakpaddling, vandring och något så spännande som simvandring.
Det jag kan sakna är uppföljning. Hur har ni haft det på turerna, mycket folk, bilder etcetera?
Mvh Pär
Arne L; sa:Lördag den 16:e juni blir det aktivitet i form av vandring och för de som vill, simning, kajakpaddling, restaurantbesök. Bastu och övernattning går att ordna om det finns intresse.
Tag buss 474 från slussen mot Hemmesta. Den avgår från slussen 08:05. Kommer till Gustavsbergs centrum 08:28. Byt till buss 428 mot Björkvik. Framme 09:04.
För morgontrötta går nästa buss 428 kl.10:06.
Jag kommmer att kunna nås via SMS: 0706244655 eller mail: 0706244655@euromail.se
Vi kommer att börja med vandring på Björnö. Därefter tar vi nya beslut allt efter tycke och smak.
För er som vill prova på simvandring kan jag rekommendera vattentät ryggsäck som är fastbunden med ett 1,5 meter långt snöre runt midjan, snabbtorkande multisportskor och tunna syntettights.