• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Var är alla norrländska friluftsgrabbar?

Tjohej!

Tänk att man skulle skriva här det första man gör, men efter att ha läst lite i detta intressanta forum har jag har egentligen bara en fråga, var är alla norrländska fiskekillar?? Det skall ju krylla av dem, frågan är vars?

/Norrländska fisketjejen
 
Min gissning är att de är ute på sjön eller ute med skotern, och inte sitter vid datorn... Jag känner inte många som är lika passionerade när det gäller att använda datorn som fiskespöt.
 
Vilka roliga svar som dyker upp :)
Skelleftekille hade ju varit tipptopp, det är ju hyfsat nära Ume iaf. Och Kalle, du behöver inte vara haj (flåt) på fiske, bara du är flriluftgrabb så faller jag som en fura...kanske :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg