Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Frilufts- & paddelbutiker i London?
- Trådstartare Disco-Kaj
- Start datum
Det finns en jättelik sportbutik i flera våningar precis vid Piccadilly Circus. De hade en ganska stor friluftsavdelning. Kan bara inte komma på namnet just nu, men tar du tunnelbanan dit så kan du inte missa butiken!
Jo - Lillywhites heter den.
Bilagor
Senast ändrad:
Det finns en jättelik sportbutik i flera våningar precis vid Piccadilly Circus. De hade en ganska stor friluftsavdelning. Kan bara inte komma på namnet just nu, men tar du tunnelbanan dit så kan du inte missa butiken!
OK, tack för tipset! Sist jag var där, för 7-8 år sedan, var inte friluftsutbudet särskilt imponerande men då har det antagligen blivit bättre.
ett helt gäng gamla trådar om detta. Sök på London och Cotswolds t ex.
Thure
Problemet med gamla trådar är att informationen ofta är gammal - butiker öppnar och stänger ganska frekvent. Men om ingen har färska tips få jag väl nöja mig med gamla...
Oceanleisure
Det finns en vattensportaffär vid T-banestation Embankment, precis vid slutet av bron.
http://www.oceanleisure.co.uk/
Det finns en vattensportaffär vid T-banestation Embankment, precis vid slutet av bron.
http://www.oceanleisure.co.uk/
Jag tror inte Lillywhites har några friluftsgrejer - det är mer streetmode, fotboll, tennis och golf sportkläder.
Dom har dock väldigt bra priser...
Dom har dock väldigt bra priser...
Google!
London + outdoor + shop ger ca 10 butiker i centrala London. Sex av dem ligger inom ett par kvarter från varandra, strax söder om Covent Garden. Där låg tidigare också YHA Adventure Store, som dock först flyttade och sen las ner.
London + kayak + shop ger bara en butik, den tidigare nämnda Ocean Leisure.
Lycka till!
London + outdoor + shop ger ca 10 butiker i centrala London. Sex av dem ligger inom ett par kvarter från varandra, strax söder om Covent Garden. Där låg tidigare också YHA Adventure Store, som dock först flyttade och sen las ner.
London + kayak + shop ger bara en butik, den tidigare nämnda Ocean Leisure.
Lycka till!
Ja, då är jag lite intresserad av det uppföljande inlägget då det är min tur att besöka London. Då resesällskapet prioriterar strössel, muffinsformar o dyl tänker jag att det är bäst att ha ett ental "plan B"Tack för tipsen! Jag får väl posta ett uppföljande inlägg om utbudet när jag varit på plats
Ja, då är jag lite intresserad av det uppföljande inlägget då det är min tur att besöka London. Då resesällskapet prioriterar strössel, muffinsformar o dyl tänker jag att det är bäst att ha ett ental "plan B"
Hehe, ja hur gick det med det? Inte alls faktiskt då jag ägnade mig åt helt andra saker än att shoppa när jag väl kom dit
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Hyra kajak i London | Paddling allmänt | 2 | ||
Paddelutrustning, affärer i London? | Paddling allmänt | 4 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg