Forumkniv - EKA Swede 92

1. Fast då faller ju hela idén med numreringen. Ett lågt nummer är ju alltid mer eftertraktat än ett högt. Jag hade hoppats att det skulle gå till på det viset att man behandlar intressenterna i tur och ordning.

Om det hela blir till en slumputdelning så är jag osäker på om jag vill vara med. Vill du vara snäll och reda ut det här problemet? Det borde ju inte vara några problem och kolla i vilken turordning anmälningarna har kommit in! Det kan jag göra om du vill ;).

2. Priset är det inget att käfta om. Det låter helt rimligt.

~Paul~

Jag vet att det är viktigt för dig, men jag trodde inte att det var viktigt för andra, men det kanske det är. Om det är viktigt för fler så är det klart att vi kan hålla ordning på det.

Vi är just nu 23 anmälda, så fort vi passerar 25 så ska jag kolla med EKA hur de har tänkt att göra med försändelserna, om det blir ett paket som då måste tas tag i av någon (antar att det blir jag ;)) eller om de skickar separata paket.
 
Jag vet att det är viktigt för dig, men jag trodde inte att det var viktigt för andra, men det kanske det är. Om det är viktigt för fler så är det klart att vi kan hålla ordning på det.

Vi är just nu 23 anmälda, så fort vi passerar 25 så ska jag kolla med EKA hur de har tänkt att göra med försändelserna, om det blir ett paket som då måste tas tag i av någon (antar att det blir jag ;)) eller om de skickar separata paket.
Jag är inte ensam om att vara samlare bland alla dessa ärade herrar ;). Är därför tämligen säker på att fler än undertecknad känner så.

Ur praktisk synpunkt bör det inte vara några som helst problem. Vi sänder helt enkelt den numrerade listan till David på Casströms med våra alias-namn. Han fogar sedan ihop aliasen med våra riktiga namn och adresser och sänder iväg knivarna till respektive adressater.

Om du anser att det är för mycket jobb med detta så kan jag gärna hjälpa dig med den detaljen, dvs kontakta David.

~Paul~
 
Vad är just denna kniv bra för, så att säga? Användningsområden?
Det är en allroundkniv av det lite större formatet. Funkar till i stort sett allt från lättare täljning till att öppna paket, skära snören och i värsta fall ta ur fisk och passa vilt. Det går nämligen att plocka isär kniven för rengöring och underhåll.

En del av oss kommer dock förmodligen inte att använda kniven till dessa ändamål eftersom det handlar om en begränsad upplaga med specifika kännetecken och numrering.

~Paul~
 
Ur praktisk synpunkt bör det inte vara några som helst problem. Vi sänder helt enkelt den numrerade listan till David på Cassströms med våra alias-namn. Han fogar sedan ihop aliasen med våra riktiga namn och adresser och sänder iväg knivarna till respektive adressater.

~Paul~

Eller till EKA om de fixar helheten, vilket jag tolkar det som enligt omnes meddelande? Roligare med en "fabriksnumrerad" serie direkt från tillverkaren om det går:)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar