Forumkniv - EKA Swede 92

Och jag vill ha två st

Jag är på, alltid kul med lite speciella knivar.

Jag blir gärna nummer 21 för det är ju oslagbart, så du får kanske ha mig på is ett tag.

Jag räknar det som 18 anmälningar :)
Jag håller ingen koll på vem som har anmält sig när, då jag inte vet hur de tänker när de skickar ut knivarna.

Jag kan nu meddela att kostnaden för paketet blir 500 kr inkl frakt (inom Sverige)! Förutom det redan begärda paketet med Swede 92 i masur och läderfodral så slänger han med läderrem samt en giftbox. Det tycker iaf jag är ett bra pris!

--
Fredrik
 
Senast ändrad:
1. Jag håller ingen koll på vem som har anmält sig när, då jag inte vet hur de tänker när de skickar ut knivarna.

2. Jag kan nu meddela att kostnaden för paketet blir 500 kr inkl frakt (inom Sverige)! Förutom det redan begärda paketet med Swede 92 i masur och läderfodral så slänger han med läderrem samt en giftbox. Det tycker iaf jag är ett bra pris!
1. Fast då faller ju hela idén med numreringen. Ett lågt nummer är ju alltid mer eftertraktat än ett högt. Jag hade hoppats att det skulle gå till på det viset att man behandlar intressenterna i tur och ordning.

Om det hela blir till en slumputdelning så är jag osäker på om jag vill vara med. Vill du vara snäll och reda ut det här problemet? Det borde ju inte vara några problem och kolla i vilken turordning anmälningarna har kommit in! Det kan jag göra om du vill ;).

2. Priset är det inget att käfta om. Det låter helt rimligt.

~Paul~
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar