Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forum kniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
OK, gärna .
~Paul~
Ha ha jag är nästan alldrig omöjlig.
Seved
Hej!
Skriv upp mig för en stor med Canvas och Kydex
Tar den stora för jag har nästan bara knivar med 7-9cm blad... man måste våga slå på stort ibland
BZ/
Okey då gör jag det. . Ja då kan det ju vara lämpligt att ha en lite större.
Seved
Hur går det Seved? Har du tagit några steg i riktning mot den första prototypen?
~Paul~
Jag beställer nog stål på måndag, och laserskärarn har ritningarna. Så sen får vi se när han har tid att skära.
Seved
Jag beställer nog stål på måndag, och laserskärarn har ritningarna. Så sen får vi se när han har tid att skära.
Seved
OK, låter bra .
~Paul~
Strålande nyheter . Kan knappt bärga mig .Jag tänkte börja med dom numrerade på en gång.
Seved
~Paul~
Strålande nyheter . Kan knappt bärga mig .
~Paul~
. Jag tänkte oxå lägga ut bilder efter hand som det händer nåt. Det första blir väl när jag får hem bladen. Då tar jag några bilder på dom och sen i handen o lite sånt.
Seved
Kanon. Det kommer bli mycket intressant att följa arbetets gång .. Jag tänkte oxå lägga ut bilder efter hand som det händer nåt. Det första blir väl när jag får hem bladen. Då tar jag några bilder på dom och sen i handen o lite sånt.
Seved
~Paul~
Kanon. Det kommer bli mycket intressant att följa arbetets gång .
~Paul~
Ja det kan väl vara lite intressant.
Seved
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg