Du är inte rädd om ditt rykte du, det högg (?) till i rithjärnan direkt, ...sitter i slipar (?) på en teckning...hmm, knivigt blir det, hmmm patetiskt,.........tilltagit på sistone, hmmm, folk (?) tror (?), komplett, "rubbad" ?, hmmmm känner att det kan bli något av de här...återkommer vartefter, måste slå in chokladkolan jag nyss tömt på en plåt o överdragit med choklad, hoppas på att de blir nån slags Dajm av det, kolan har kokt i järngrytan hela dan....
Föressten De Paul, kom på en skämsig sak betr. knivar, jag har en misshandlad skitkniv som följde med ngt lotteri, de var "de knivlösa barnens lotteri" eller vad det hette..
, men den kniven är med plasthandtag o spetsen är av, eggen är totalsabb, den har små hack hela vägen, o alla med förnuftet i behåll skulle slänga den åt skogen, förlåt Returpunkten menar jag, frugan säger att den inte får ligga i kökslådan bland "de andra tjurarna" som komamman sa te Ferdinnand på julafton, så jag har den gömd bakom porslinet i skåpet, Varför undrar du ?, jo den är kanonbra att skära med, kan det bero på litenheten o hacken på eggen ? , den är ca 15 cm totalt, den"sågar" sig ledigt igenom det mesta..där andra knivar måste va superskarpa för att funka.har du någon kniv som du inte gärna visar upp som igentligen är kanonbra på det den kan ? Är "tandning" på eggen, den "bryn-okunniges" lösning ?
Varför är tandning nästan uteslutande på brödskärare ?, har du ngn tandad skogskniv som ngn tok tillverkat ?
Mvh, förlåt trådavbrytningen