Mark Twain lämnade de kloka orden "äventyr är dåligt planerade utflykter" efter sig bl a.
go tur
go tur
johankse; sa:Mark Twain lämnade de kloka orden "äventyr är dåligt planerade utflykter" efter sig bl a.
go tur
klippen; sa:johankse; sa:Mark Twain lämnade de kloka orden "äventyr är dåligt planerade utflykter" efter sig bl a.
go tur
Jag gillar också:
-Allt som behövs för framgång är okunskap och gott självförtroende.
-Mänsklighetens historia, en blamerad episod på en av de mindre planeterna.
Bikinikillah; sa:Begreppet "fjällvana" springer man ju på lite varstans. Det vore därför intressant att veta vad vi/ni/nån annan lägger för betydelse i det... What say you?
Bikinikillah; sa:Begreppet "fjällvana" springer man ju på lite varstans. Det vore därför intressant att veta vad vi/ni/nån annan lägger för betydelse i det... What say you?
Förkunskapskrav
God fjällvana. Erfarenhet av minst tre flerdagars (minst två nätter per tur) fjällturer utan färdledare, sammanlagt minst sju tältnätter, sjukvårdsutbildning ABC inklusive HLR (genomförd de senaste 2 åren).
Källa: http://www2.frilufts.se/flf/flf.nepost.Activity?id=1165927344414598854308 (2007-03-27)
mipert; sa:Tja, jag sökte på Google...
Rungá; sa:Jag är fjällvan. Hur van jag är och vad jag är van vid vet jag själv. Eller är det fråga om någon certifiering?
Editerat
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Fjällvana? | Fjällvandring | 89 |