Tarra; sa:Då tråden har spårat ur och inläggen alltmer saknar substans tackar jag härmed för mig i den här debatten.
På återseende )
saknar substans, du menar att dina argumenten tryter och då försöker du att göra en värdig reträtt?
Tarra; sa:Då tråden har spårat ur och inläggen alltmer saknar substans tackar jag härmed för mig i den här debatten.
På återseende )
Buda; sa:Hunden är väl en tam varg, eller? Att enstaka individer slår varandra på käften (eller dödar varandra) får i alla fall inte mig att ropa på total utrotning av hela populationen
-PaTRiC-; sa:Tarra; sa:Då tråden har spårat ur och inläggen alltmer saknar substans tackar jag härmed för mig i den här debatten.
På återseende )
saknar substans, du menar att dina argumenten tryter och då försöker du att göra en värdig reträtt?
Marroska; sa:... jag sörjer också en förlorad känsla av lugn ro och glädje som jag tidigare alltid känt i skogen. Jag sörjer den trygghet jag en gång kände.
Glädjen och gemenskapen i skogen genom jakten med hunden...det finns inte längre.
Plantera granskog på våra ängar, låt fäbodstigarna växa igen, låt kolarkojorna förfalla.
Kanske ska pröva använda den tankegången om jag får anledning att kondolera en vän som mist sin bästa klätterkompis i bergen? Förstår inte vargvurmarna att beklaganden från deras sida är oönskade. Det är krig i skogen.swabr; sa:... Jag hoppas också att du även i fortsättningsvis ska känna glädje och gemenskap i jakten, även om just denna hunden är borta ...
mellpat; sa:Bär inte svärd för jag är på avdelningen för psykologisk krigföring: propaganda, vilseledning, demagogi, ...
...Sagan om Peter och vargen...mellpat; sa:Bär inte svärd för jag är på avdelningen för psykologisk krigföring: propaganda, vilseledning, demagogi, ...
mellpat; sa:Bär inte svärd för jag är på avdelningen för psykologisk krigföring: propaganda, vilseledning, demagogi, ...
norpan_; sa:mellpat; sa:Bär inte svärd för jag är på avdelningen för psykologisk krigföring: propaganda, vilseledning, demagogi, ...
Ja att du är på en psykologisk avdelning förstod jag, men inte den du tror....
/mattias
Vilseledning, tja, nice try. Men du är inte bra på det. På det sätt du uttrycker dina argument lär du inte väcka annat än antipati.mellpat; sa:Bär inte svärd för jag är på avdelningen för psykologisk krigföring: propaganda, vilseledning, demagogi, ...