En kniv(ig) fråga?

det e egentligen emot mina principer men jag måste nog erkänna att jag små-dregglat över en tormek-slip det sista.. det kanske vore nått..

Zeeke; sa:
Jag tyckte det passade bra till din kommentar som innehöll mycket skit.
OK. Kan du i så fall kommentera mitt inlägg som innehöll den här skiten? På vilken/vilka punkter är vi inte överens? Jag skulle vilja höra din åsikt i sakfrågan? ;)

~Paul~

-PaTRiC-; sa:
det e egentligen emot mina principer men jag måste nog erkänna att jag små-dregglat över en tormek-slip det sista.. det kanske vore nått..
Jo, jag förstår. Tyvärr är det det där med pengarna. Jag har haft en Tormek en kort period och gjort mig av med den eftersom jag inte tyckte att den "försvarade sin plats" när jag väl lärt mig att slipa på frihand.

~Paul~

dePaul; sa:
Zeeke; sa:
Jag tyckte det passade bra till din kommentar som innehöll mycket skit.
OK. Kan du i så fall kommentera mitt inlägg som innehöll den här skiten? På vilken/vilka punkter är vi inte överens? Jag skulle vilja höra din åsikt i sakfrågan? ;)

~Paul~
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Påstår du att du inte fattar nu så tror jag du driver med mig.

Zeeke; sa:
Jag håller med dig i allt vad jag kommer ihåg. Det var därför jag tyckte det låg mycket i vad du skrev. (Möe skit i de). Samtidigt var det en vits då du använde ordet skit upprepade gånger.

Sorry,

Man kan vara lite trög en fredag kväll ;). Hm, skall kanske redigera mina inlägg lite noggrannare.

~Paul~

PS Insåg inte att jag använde ordet "skit" så många ggr.

dePaul; sa:
Zeeke; sa:

Sorry,

Man kan vara lite trög en fredag kväll ;). Hm, skall kanske redigera mina inlägg lite noggrannare.

~Paul~

Suck... jag började bli orolig. Och det är inte roligt alls.

Zeeke; sa:
dePaul; sa:
Zeeke; sa:

Sorry,

~Paul~

Suck... jag började bli orolig. Och det är inte roligt alls.
Sorry... jag är uppväxt i Göteborg. Vitsarnas hemstad.

Uppfödd i Göteborg?! DET är väl inget att skämmas för ;) [/QUOTE]Nej inte det, utan att jag inte fattade ditt skämt. :)

~Paul~

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg