En gröngöling mellan Hbg-Jkpg

Så de borde med andra ord fungera för vandring i skog och mark även när man inte är på väg till klättring då, antar jag. De borde med andra ord vara det man söker om man söker efter en "skogs-sneaker" med styvare sula? Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar.

Titta på rejälare trailrunningskor eller approachskor.
Salomons XA Pro 3D är en gammal klassiker, nuförtiden har nästan alla tillverkare av friluftsprodukter och löparskor liknande produkter så det finns mycket att välja bland.

Förresten, såg i en tidigare post att någon sa att kläder i bambu torkar fort, jag upplever det tvärt om att bambuplagg till och med torkar långsammare än bomull. Men i vått tillstånd är bambu mycket skönare att ha på sig än bomull oavsett torktid.

Så de borde med andra ord fungera för vandring i skog och mark även när man inte är på väg till klättring då, antar jag. De borde med andra ord vara det man söker om man söker efter en "skogs-sneaker" med styvare sula? Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar.

De är ju anpassade för att klara en del lätt klättring, ska man inte klättra utan bara gå i skog och mark finns bättre alternativ, t.ex de Salomon som föreslogs i förra inlägget, terränglöpskor eller låga vandringsskor kan vara bra alternativ beroende på terräng..

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
såg Vandra rallarstigen mellan Gällevare och Porjus Vandringsleder 10
NyslipadeKanter Vandringsled mellan Åre och Hemavan? Vandringsleder 5
såg Vandra mellan Årrenjarka och Kvikkjokk. Vandringsleder 2
neabjork Tipps till vandringsled södra mellan-sverige? Vandringsleder 3
Hogang Vandra mellan Nässjö - Jönköping? Vandringsleder 0
Tobias.H Behöver välja vandringsled idag, står mellan två. Vilken är att rekommendera? Vandringsleder 3
G E Finnskogleden mellan Norge och Sverige Vandringsleder 3
poijjan Vandring skärgårdsmiljö mellan Gävle och Stockholm Vandringsleder 3
Askel Vandra mellan Finland och Sverige Vandringsleder 1
slackie Kortare prova-på vintertur mellan GBG-STHLM nu till helgen Vandringsleder 4
Ainon Fina löpturer mellan Luleå och Jönköping, högakusten på vintern. Vandringsleder 0
såg valet står mellan att gå Rallarvägen eller Rallarstigen. Vandringsleder 0
Gunnar81 Fin etapp på Sörmlandsleden: Etapp 6 mellan Paradiset och Lida Vandringsleder 1
wistrom Helgvandring mellan Jönköping och Lund? Vandringsleder 3
såg rallarstigen mellan porjus och gällevare Vandringsleder 2
nmr hur lång tid tar det mellan nikkaluokta och abisko? Vandringsleder 2
henrik.lasson Vandring i mellan Sverige Vandringsleder 0
Skipper_ Vandringshem (alt tältplats) mellan Simrishamn och Kivik Vandringsleder 2
nmr tid mellan nikkaloukta - abisko? Vandringsleder 10
Skipper_ Vandring mellan Hindås och Kungsbacka? (R40 och E6) Vandringsleder 0
Anders.Appelqvist Möten mellan vandrare och MTB-cyklister! Vandringsleder 0
freke Vildmarsleden mellan Gbg - Hindås Vandringsleder 5

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg