walk_alone; sa:Att jag orkada läsa ända hit? Rent utmattande och vadärdet för prat om inbördes beundran? JAG BEUNDRAR INGEN JÄVLEL PÅ UTSIDAN. Men om man inbördes beundrar sig själv då stämmer det på väligt många messesmittar här.
På tal om det tervetuloa George! Jag har försökt skriva 'tyskrar' någar gånger men det blev kanske 'tystnar' eftersom den vite riddaren inte kom stormande.
Jag gillar inte privata disskussioner! Det skall var enkelspårig och riktat till alla. Vad handlade det här snöret om?
Är det meningen att man skall vara seriös här? Då är jag inte med... adjö! // RJ
...ajajaj, alla dessa självgoda gnällspikar som finns här på sidan, tänk så trött man blir på dem.
På tal om det, tervetuola Rolle!
Jag har försökt skriva "flygförbud" några gånger, men det blev kanske "fyllobrud" eller "flygelskryt" eftersom RJ inte kom stormande.
Jag gillar inte privatdiskuterande pratkvarnar som kommer med gåtfulla insinuationer! Det skall vara öppet och rakt fram. Right between the eyes. Lyssna gärna på KISS en gång till. Di jojkar utmärkt.
Lediga!
/GM