Re: Re: ..
vilket också gör att ett två år gammalt inlägg kommer först (överst).
Om vi nu skulle diskutera detta fram och tillbaka och en del andra inlägg skulle komma emellan skulle ingen kunna förja diskusionen som går mellan dig och mig.... eller en annan som handlar om exempelvis (vilka färger som skulle vara bäst) eller nåt..
Mvh
/Henrik
walk_alone; sa:Det är väl inget probelm att svara till rätt person, eller? Ibland kan man köra på det gamla hederliga sättet.Hinka; sa:Verkar tydligen vara ganska ensam om att tycka att det är i princip omöjligt att vidga en diskusion och svara till rätt person på denna typ av forum...Mvh
/Henrik
Svaret hamnar ju inte i anslutning till frågan utan kanske på en annan sida - ej överskådligt..
Hinka (Henrik Edman)>> jag tycker att man ofta ser att en diskussion vidgas. Eftersom dessa trådar är linjära - uppifrån och ner - så brukar denna utvidning kallas för att 'tråden har spårat ur'
En tråd har inte spårat ur så länge den berör huvudämnet för diskusen - ex paddling
Att det är ett lod i tråden är relativt lättöverskådlig. Du börjar högst upp och rullar neråt. Inga utvikningar åt sidan. // RJ
vilket också gör att ett två år gammalt inlägg kommer först (överst).
Om vi nu skulle diskutera detta fram och tillbaka och en del andra inlägg skulle komma emellan skulle ingen kunna förja diskusionen som går mellan dig och mig.... eller en annan som handlar om exempelvis (vilka färger som skulle vara bäst) eller nåt..
Mvh
/Henrik