Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den där kalendern
- Trådstartare eh
- Start datum
Erik
Anledningen till att kalendern inte visar rätt öppettider är att det är dom kvällsansvariga själva som ändrar tiderna... Så länge kvällsansvarig sköter sitt jobb och ändrar tiderna när dom vill stänga väggen så funkar kalendern bara fint.
Något annat konstruktivt förslag att förmedla väggens öppettider? telefonkedja? sms?
Har föresrten hört rykten om 2:a sept. men vad vet jag
informationsansvarig
Johan W
Anledningen till att kalendern inte visar rätt öppettider är att det är dom kvällsansvariga själva som ändrar tiderna... Så länge kvällsansvarig sköter sitt jobb och ändrar tiderna när dom vill stänga väggen så funkar kalendern bara fint.
Något annat konstruktivt förslag att förmedla väggens öppettider? telefonkedja? sms?
Har föresrten hört rykten om 2:a sept. men vad vet jag
informationsansvarig
Johan W
ett otal gånger i sommar har jag cyklat upp till väggen då det stått att väggen varit öppen -bara för att konstatera att den trots allt varit stängd. i princip varenda gång har det varit fler folk där som också lurats av hemsidan.
jag vet att det beror på att det verkar vara svårt för kvällsansvariga att gå in och ändra kalendern själva. mitt förslag är att klubben går in och sponsrar de kvällsansvariga så att de kan ta datakörkort...
full cred till de som bemödat sig om att hålla öppet!
jag vet att det beror på att det verkar vara svårt för kvällsansvariga att gå in och ändra kalendern själva. mitt förslag är att klubben går in och sponsrar de kvällsansvariga så att de kan ta datakörkort...
full cred till de som bemödat sig om att hålla öppet!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg