Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har egentligen ingen aning men säger ändå att jag 100 ggr av 100 skulle ta nordell. Är det dessutom billigare blir jag svårt förvånad men då blir ju valet skitenkelt!
Har egentligen ingen aning men säger ändå att jag 100 ggr av 100 skulle ta nordell. Är det dessutom billigare blir jag svårt förvånad men då blir ju valet skitenkelt!
Jag sag just att tst knivar har en kategori "smida blad" och "slipade blad"? Vad betyder det? Är dom smida bladen inte vassa? Eller har jag missuppfattat det hela?
Gällande EKA gör jag den personliga referensen att kvalité gått ned. Har i den stora knivtråden skrivit detaljerat om det. En sökning på mig visar dessa poster som är spridda över tid. Jag beklagar detta då EKA varit absoluta favoriter hos mig. Det finns ruggigt mycket fina begagnade EKA att köpa om de nya inte duger.
Ursäkta en liten avvikelse från ämnet, men vet någon om en bra butik med stort utbud i Tjockholm?
Gärna prisvärda knivar.
Ska ge bort en i present och kan då tycka att nätet är lite knepigt eftersom personen är en utbytesstudent som kommer ha svårt att byta.
Tack på förhand.
Till vad skall du bruka din kniv? Status, bruk, matlagning, snideri, slakt, fiskrens det finns många bruk. Säkert än fler.
Skall du snida behöver du en kniv med lågt, kort blad och rejält skaft, Skarp ända in till holken.
Mitt råd blir tänk igenom till vad innan du investerar 1000 lappar i en hyllvärmare. Läs gärna några knivböcker, finns på biblioteket till grarislån. När du vet till vad blir det enklare att välja rätt.
Ursäkta en liten avvikelse från ämnet, men vet någon om en bra butik med stort utbud i Tjockholm?
Gärna prisvärda knivar.
Ska ge bort en i present och kan då tycka att nätet är lite knepigt eftersom personen är en utbytesstudent som kommer ha svårt att byta.
Tack på förhand.
Vi har ett komplett sortiment med friluftsknivar, universalknivar, säkerhetsknivar, hantverkarknivar, brytbladsknivar, dubbelhölster och blad för olika behov.