Oj! Jag man kan undra hur jag missat detta... Vilken usling!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Anklagelser om fusk mot Johan Ernst Nilson
- Trådstartare Polarnatt
- Start datum
Trots denna soppa.
Årets äventyrare 2012: Johan Ernst Nilsson
Vore valdigt konstigt om det blir sa. Om han inte anvant guider vid polerna och seglat sjalv istallet for att vara en passagerare pa en bat samt cyklat med packning och utan foljebil och inte ljugit om flygresor och latsats som om han cyklar fast han aker bil och inte delat upp expeditionen i flera delar. Ja da hade han varit aktuell.
Någon verkar vara duktig på det i alla fall. Hans blogg har snart setts en miljard gånger! Fler än Youtubes mest sedda Justin Bieber.
http://www.pole2pole.net/2012/04/20/sos-a-fantastic-organization/
http://www.readwriteweb.com/archives/top_10_youtube_videos_of_all_time.php
En miljard eller 842 250 997 viewers. Det blir 2,3 miljoner traffar per dag da han har varit ute i 1 ar. Jag tycker att det later mycket. Men sa hanvisar han till sin PR-agent i New York och det ar ju inte omojligt att de har en analytiker av rang. De raknar in TV, radio, internet och tidningar. Sa om han har en egen teveshow i USA kan det ju kanske stamma. Men det vore kul att se den utrakningen.
Bilagor
Vore valdigt konstigt om det blir sa. Om han inte anvant guider vid polerna och seglat sjalv istallet for att vara en passagerare pa en bat samt cyklat med packning och utan foljebil och inte ljugit om flygresor och latsats som om han cyklar fast han aker bil och inte delat upp expeditionen i flera delar. Ja da hade han varit aktuell.
Inte så konstigt. Komärssen inom äventyrsindustrin måste rulla vidare smärtfritt och då passar det bäst JEN får utmärkelsen. Den fysiska/psykiska prestationen är sekundär i sammanhanget.
En miljard eller 842 250 997 viewers. Det blir 2,3 miljoner traffar per dag da han har varit ute i 1 ar. Jag tycker att det later mycket. Men sa hanvisar han till sin PR-agent i New York och det ar ju inte omojligt att de har en analytiker av rang. De raknar in TV, radio, internet och tidningar. Sa om han har en egen teveshow i USA kan det ju kanske stamma. Men det vore kul att se den utrakningen.
De siffrorna är bull. Det kan aldrig stämma. Med 2,3 miljoner är han i nivå med expressen.se. Det inser alla att det är fel.
http://www.kiaindex.net/
Han hade dessutom en risig Alexa rankning vilket ger en fingervisning om trafiken.
De siffrorna är bull. Det kan aldrig stämma. Med 2,3 miljoner är han i nivå med expressen.se. Det inser alla att det är fel.
http://www.kiaindex.net/
Han hade dessutom en risig Alexa rankning vilket ger en fingervisning om trafiken.
Man behöver nog inte var speciellt snitsig på programmering för att göra en oändlig lopp som tittar på en webbsida och då är det rätt enkelt att komma upp i det antalet om man så önskar.
För dom som inte vet vad en lopp i programmeringssammanhang är så är här en enkel förklaring.
1. låt webbläsaren gå till den aktuelle webbsidan
2. stäng webbläsaren
3. radera ev cookie
4. gå till rad 1
svårare är det nog inte
/Per
Man behöver nog inte var speciellt snitsig på programmering för att göra en oändlig lopp som tittar på en webbsida och då är det rätt enkelt att komma upp i det antalet om man så önskar.
För dom som inte vet vad en lopp i programmeringssammanhang är så är här en enkel förklaring.
1. låt webbläsaren gå till den aktuelle webbsidan
2. stäng webbläsaren
3. radera ev cookie
4. gå till rad 1
svårare är det nog inte
/Per
Skön snubbe. Verkar köra med fula metoder även där alltså.
För att trafiksiffror ska vara relevanta ska de alltid mätasav ett oberoende mätinstitut. Då kan man inte göra loopar eller trixa med sina siffror.
Hur kommer det sig att JEN den 27:e enligt egen utsago kom till Tierra del fuego.
Medans den 28:e befinner sig 1 timmes flygtur norrut vid Perito Moreno.
???????????????
De två ställena är inte ens i närheten av varandra.
Inläggen på bloggen är inte i kronologisk ordning, vilket kan förvirra en hel del. Ibland dyker det upp inslag från tidigare "etapper". Nallen kan vara fotad där nere när han seglade mot Antarktis. Om man ser på kartan till höger var han i Rio Mayo den 27:e och i Perito Morene d 28. Det skiljer124 km. En realistisk dagsetapp som motsvarar 6-7 effektiva timmar i sadeln om man snittar ca 20 km/h.
Med dv gratisadresser är det inget svårt att göra nya adresser i en yttre loop. Sluta vara naiva.
Med dv gratisadresser är det inget svårt att göra nya adresser i en yttre loop. Sluta vara naiva.
Varför bry sig om programmering, bara för att man skriver X så innebär det ju inte att man fått X ur ett datasystem.
"Imorse hade min blogg 7 besökare från krypton"
Jag och JEN har ungefär samma faktiska underlag för våra påstenden, skillnaden är möjligen att ingen kommit på mig med att ljuga så jag borde ha en högre trovärdighet
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Mot Alla Odds vs Ingen Grenser | Expeditioner | 27 | ||
bästa bilväg mot grekland, följa med? | Expeditioner | 1 | ||
Mot Asien | Expeditioner | 10 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg