Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag föredrar den gamla WM framför en ny F1, mest beroende på bladets profil, samt att kniven är så lätt att stoppa i fickan. Den är helt enkelt så pass mycket smidigare och ändå stark och robust.
Jag brukar följa filosofin som den gamla sexbomben May West levde efter. Bland henner mer berömda citat är detta: "Det bästa sättet att hantera en frestelse på är att falla för den".
Dett gäller förstås i högsta grad potentiella knivköp .
Jag brukar följa filosofin som den gamla sexbomben May West levde efter. Bland henner mer berömda citat är detta: "Det bästa sättet att hantera en frestelse på är att falla för den".
Bra val! Bättre än F1:an på allt utom att ta ur älg. Jodå, rensa fisk är den utmärkt till. Perfekt för allehanda scoutgöromål. Enda nackdelen är väl just att den inte är lika smidig att bära eller att köra bil med...