Grunden i dina argument var att bra kläder tål att köra en isyxa i magen på sig själv med och att du tyckte din väns kläder borde tåla ett få ett stegjärn rispat mot sig.... och att du dissade lättviktskläder på grund av dessa anledningar. Om du sedan blir upprörd för att man fäller en motkommentar mot dessa argument mot lättvikt så är det du som får sitta hemma och gråta över det. Jag tror fortfarande att de flesta andra som läste din redogörelse inte fick några direkta 'aha' upplevelser.
Buhuu vad jag sitter och gråter. Jag konstaterar bara att detta verkar vara en het potatis för jag skrev aldrig något om att hoppa på kläderna med stegjärn. Däremot redogjorde jag, om jag ska ta det för tredje gången, för att flera plagg som jag haft inte hållt måttet och gått sönder efter kort tids NORMAL användning och att jag därför väljer bort dessa i framtiden. Det är helt enkelt mina erfarenheter av dessa plagg. Att de håller för andra skiter jag i, de har inte funkat för mig. Så enkelt är det och då tycker jag det är fånigt att ironisera över stegjärnstrampande men du menar kanske att jag borde hållt inne med mina erfarenheter och fallit in i ledet av nyfrälsta lättpackare?