Först till vattlefjäll (tror du heter så här inne) och till fredrik. och alla er andra ja jag har dyxelexi men jag fattar inte varför alla gör så stor sak av det..det handlar om frilufs liv på denna sida inte stavning... nåja tack för alla bra tips jag har fått här..ska värkligen försöka börja paddla på något sätt
Lite orolig för respekten på detta forum. Visst kan en text bli kul med lustiga felstavningar och härliga Sär stavningar.
Men att det är så viktigt att kommentera dessa, när ni uppenbart förstår. Antingen kan ni inte låta bli
att vara lustiga eller så kan ni inte inse att ni faktiskt är elaka och där med också lider av ett handikapp
brist på emotionell förmåga att kunna läsa och förstå hur en okänd människas mår och känner sig. Eller bara fatta att en kommentar om det vi inte rår för eller behärskar.
Det är inget nytt att visa ha dysex...dysl...Det är också jävligt att man har ett handikap man inte kan stava till.
Men skärper er så att ni inte jagar bort fler, man känner så jävla liten och dum i huvudet.
Och vad som är skillnaden mellan kanot kajak och kanadensare kan ni ju diskutera vidare.
Tävlings grenarna heter C1 och K1 och står för Canoe and Kayak. Indianerna paddlar med enkel paddel alltså canoe
kanot och inuiterna har en dubbel paddel och paddlar då alltså kayak. Namnen kommer från deras urtidsspråk . Kanadensare är ett jävla märke från början. Så hela grejen med kanot, kanadensare och kajak är äckligt Svenskt .
Har jag fel så lär jag få reda på det snart... Kanske skapade jag just en långtråd