• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vill du bli Naturguide?

Vill bara påminna om att ansökningtiden går ut första maj på naturguide utbildningen! Så skicka in en ansökan nu om du e intresserad!
 
Här är fler bilder och från utbildningen och omgivningen! Tveka int o skicka in en ansökan om ni känner att de e något för dig!! hem.passagen.se/rum327
[Ändrat av Solstråle 2005-04-19 kl 09:13]
 
Sista ansökningsdagen för utbildningen gick ut igår, Men det är fortfarande inte försent att söka om du är intresserad! Tveka inte o hör av er till mig om ni undrar någon om utbildningen!
//Emma
 
Ärligt talat... Som mycket som ni pumpar på börjar man ju undra... Påstridiga försäljare får mig att dra mig undan fortare än kvickt!