Vilka hexor?

[...]
- kilarna kommer först av allt, köp ett komplett kit dmm 1-10.
För säkerhets skull: Dmm 1-10 = Dmm Wallnut 1-(11). Dmm gör kilar i andra former än wallnut, men det är wallnut du ska ha! (andra kilar än Wallnuts inbringar ungefär samma status som snygga skidspännen och rätt märke på handskarna, eller senaste glasögonen)

För säkerhets skull: Dmm 1-10 = Dmm Wallnut 1-(11). Dmm gör kilar i andra former än wallnut, men det är wallnut du ska ha! (andra kilar än Wallnuts inbringar ungefär samma status som snygga skidspännen och rätt märke på handskarna, eller senaste glasögonen)

Snicksnack, visst är deras wallnuts grunden men deras offsets och peenuts är likna givna på kilsättet.

Däremot hexor har man väl bara för att slå på kilpetaren om en kil sitter för hårt?

...(andra kilar än Wallnuts inbringar ungefär samma status som snygga skidspännen och rätt märke på handskarna, eller senaste glasögonen)

Snicksnack, visst är deras wallnuts grunden men deras offsets och peenuts är likna givna på kilsättet.

... hmmm... intressant ... Jag har svårt att lämna fastsatta kilar på klippan, men de gånger jag får tag i Metolius kurvade, DMM Wallnuts, och stora offsetter så skänker jag dem alltid till min partner. Allt annat brukar jag ta med hem. Och en gammal version av Wild Country Rocks ger ett extra brett smil i mitt nylle ...

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg