Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ved i One Mosse?
- Trådstartare fotografiskt
- Start datum
Det är väskuststiftelsen som servar dom här vindskyddena i hela västsverige - du kanske kan få en hint av dom om läget.
Med tanke på västkustens väder kommer vedproblemet inte att existera.
Efter gudrun så fanns ju ett överflöd i många år....man behövde knappt ha såg med sig.
Efter gudrun så fanns ju ett överflöd i många år....man behövde knappt ha såg med sig.
Förvisso! Dock, när man har en gravid fru och en liten treåring är det rätt skönt att hämta ved i ett förråd...
Jahupp, då var det dags för en tur. Sist var det soperent i vedförrådet. nån som vet hur det ligger till nu?
Bumpar lite, då var det dags för en tur. Nån som vet vedläget?
Tältet
Fanns kupoltältet kvar?
När jag var där i Augusti hade någon/några bråttom och lämnat tältet kvar efter sig, tältet var rest. Skumt att lämna saker efter sig!?
Mvh troswe
Jahupp, då var det dags för en tur. Sist var det soperent i vedförrådet. nån som vet hur det ligger till nu?
Fanns kupoltältet kvar?
När jag var där i Augusti hade någon/några bråttom och lämnat tältet kvar efter sig, tältet var rest. Skumt att lämna saker efter sig!?
Mvh troswe
Fanns kupoltältet kvar?
Mvh troswe
Blev det Onemosse ?? fanns det ved ?? nyfiken
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Hur torka ved i skogen bäst? | Allmänt om friluftsliv | 7 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg