Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Anmäler fiske idag lördag och i morgon söndag.
Fyller på med 7 mörtar och 2 idar från dagens metetävling i bassängen över Marieholmstunneln i Göteborg = 19p Totalt under veckan 49p Blev sammanlagt 37 fiskar på tävlingen och en andra plats både individuellt och i lag. Vi använde keepnet så de flesta fiskar simmar vidare utom några som blir kattmat.
Anmäler lite kattmatfiske i ån idag.
Själv kanske jag ger mig ut i regnet en stund under eftermiddagen, iförd min diskret otrangea gundénsjacka... Som TL erinrar jag om att föranmälan inte är nödvändig för fiske under omgångens sista dag(ar) om man inte fiskat tidigare i veckan. Men det är alltid kul att höra vad folk har för planer.Anmäler lite kattmatfiske i ån idag.
Glömde ju att anmäla resultatet från kattmatfiske så utom tävlan blev det 4 abborrar och 1 mört.
Anmäler Marstrandsfiske i morgon torsdag.
Anmäler Marstrandsfiske i morgon torsdag.
Dagens resultat på Marstrandskulan blev en seger med 5 arter. 10 stensnultror, 8 vittlingar, 2 svart smörbult, 1 skärsnultra och 1 sandskädda = 72p
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg