Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Jag skulle förklarat för den hur det kan gå annars. Annars åker du upp i luften, länge, medan jag poserar med dig i en tröja värdig tour de France.Du skulle sagt till öringen att ligga still när du plåtade. Snygga krokar!
Tack!
Nu får jag nytta av allt bindmaterial jag råkat köpa på mig.
Tänk om jag kunde köpa mask på burk och över disk! Nää det blev till att gräva upp halva trädgårdslandet. Nu är det gjort och ska testa potensen på dessa maskar senare idag...Det blev inget fiske i går, bland annat därför att jag blev fast i vår nyöppnade fiskebutik. Men nu har jag i alla fall en burk mask...
Anmäler för ett metpass idag.
Jag kan rapportera samma resultat som Ahvenet från dagens bompass.
Såå vackert... Såå stilla... Såå jäkla dött... Bom...
...men isen är (ÄNTLIGEN!) bruten och du är med i tävlingen! Härifrån kan det bara gå uppåt!Såå vackert... Såå stilla... Såå jäkla dött... Bom...Visa bilaga 44366Visa bilaga 44367
(Vilken överj*vligt snygg hoj! Orange Crescent som på Fåglumbrödernas tid. Borde ge pluspoäng men dessvärre hittar jag inget stöd för det i regelverket...)
Med vadarbyxor så var ån fiskbar blev 2 abborrar och 3 mörtar = 25p vilket ger 85p under veckan
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg