Bajen mot gais då!Nämen... En bajenfluga!
Fast en fluga med lite vitt under till, grönt i mitten och svart på toppen skulle kanske vara fint.
Bajen mot gais då!Nämen... En bajenfluga!
Man kan råka kroka en havsål. Fråga Anders vad han tycker om det.Går det att misslyckas i Norge?
Att det bara blir sej eller bleka? 😅
Havål. Den vill jag inte ha i båten!!Man kan råka kroka en havsål. Fråga Anders vad han tycker om det.
Dessvärre blev jag sen i starten och nu är det utlovade fina vädret... inte vad som hade lovats så jag flyttar mitt havsöringfiske till påskafton.Tjolahopp! Jag preliminäranmäler havsöringfiske på skärtorsdagen och snipjakt (utan vare sig elmotor eller ekolod) på långfredagen.
Hmmm.... du tror inte att bågarna du fångar är odlade?Anmäler fredag och lördag den här veckan.
Det önskas lax till påskbordet. Men jag slipper helst befatta mig med odlad lax så förhoppningsvis kan jag lösa ett aningens bättre alternativ genom att fånga en regnbåge.
Absolut är dom det. Men jag tror det är mindre dåligt med odlad regnbåge mot odlad lax.Hmmm.... du tror inte att bågarna du fångar är odlade?
Och det är roligare att köpa dem.Absolut är dom det. Men jag tror det är mindre dåligt med odlad regnbåge mot odlad lax.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |