Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Möresilda och viking herring funkar bra här också. Små märlor fungerar väldigt bra. Jag har fått fisk på vit märla i grumligt vatten.ok! Vi har frisoner för fiske efter lax/öring. Men är osäker på tid för fisking.
Möresilden är ett fantastiskt drag efter anadroma fiskar. Vilket/vilka drag är ditt favoritt drag??
Den kopparfärgade saken som liknar lite vad som helst är också populär. Här är ett gäng flugor jag förberett för året. Det som kommer gå bäst är nog de små räkorna och märlorna.
Bilagor
Har något likt, på dom dragen. Fiskar du draget fort eller sakta?
Ja köper ofta drag som fiskar långsamt, draget ska helst ha svajig gång.
Kanskje ska jag tänka om???
Flugorna ser interessant ut. Du lagar dom själv. Då är det roligare/spännande att fiska med de. Fiskar du på vak eller hur fiskar du.
Det är fina flugor. Binder du alla slags flugor?
Flugorna ser interessant ut. Du lagar dom själv. Då är det roligare/spännande att fiska med de. Fiskar du på vak eller hur fiskar du.
Jag har inte så bråttom att fiska hem. Jag har haft större framgång att fiska långsamt än snabbt.Har något likt, på dom dragen. Fiskar du draget fort eller sakta?
Jag fiskar mest i havet där är det sällan det sker några vak. Utan det är att gå runt och kasta för att hitta fisken.
Jag binder mest flugor för havsöring. Så jag har inte provat på att binda några fina torrflugor. Ska plocka fram några fler varianter och fota någon dag.
jag mld fiske lördag och söndag!!
Så blir det arb offshore.
Ventar på svar på vad som hände i helikopter olyckan igår.
Vet inte när något helikopter får lätta från land.
Tänkte på dig när jag läste om olyckan. Läskigt!jag mld fiske lördag och söndag!!
Märlorna är väl tänkta att fiskas i/på tången och att ligga nästan stilla? Pyttesmå ryck, Eller har jag fattat fel?Jag har inte så bråttom att fiska hem. Jag har haft större framgång att fiska långsamt än snabbt.
Jag fiskar mest i havet där är det sällan det sker några vak. Utan det är att gå runt och kasta för att hitta fisken.
Jag binder mest flugor för havsöring. Så jag har inte provat på att binda några fina torrflugor. Ska plocka fram några fler varianter och fota någon dag.
ja, nu ska jag ut på måndag. Men det är Inga helikoptrar som har gått offshore. Allt är kansellert. Kanskje börjar dom idag??Tänkte på dig när jag läste om olyckan. Läskigt!
Men nu har man bara denna fåglen som flyger deg till jobbet.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg