Jag mld fisketur idag. Blir laxfiske nu.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Troligen diskuterades utrustning...
Den ene av oss fiskade med ett billigt spö från Fladen, den andre med ett teleskopspö och båda med haspelrullar av okända lågprismärken. I tackelväg handlade det om pater noster-tackel och fryst (kokt) räka som agn. Inte mycket att snacka om men effektivt.
Mld fiske imorgon 18/7
Grattis Anders! Jag tycker att det är glest med fiskerapporterna ute från din fjord! Har/Är fisken isolerad från er människor så att dom inte riskerar en pandemi???1st lax 8,4kg
1st øring 1,4kg
Nej då! Jag fiskar ofta på fjorden. Men nu är det laxfiske som är på topp.
Jag var ute på fjorden på tirsdagen. Men det är så mycke makrill att det blir tråkigt.
nu ska jag till en stuga på Sørlandet ( Grimstad ) en vek.
Så blir fiske igjen. Älv/fjord? Men har haft problem med att logga in här på utsidan.
Jag var ute på fjorden på tirsdagen. Men det är så mycke makrill att det blir tråkigt.
nu ska jag till en stuga på Sørlandet ( Grimstad ) en vek.
Så blir fiske igjen. Älv/fjord? Men har haft problem med att logga in här på utsidan.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg