Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Resultat omgång 34
pegason, 33 p
Ahvenet, 24 p
fiskarlennart, 12 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 34
Ahvenet, 64 p
fiskarlennart, 54,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
pegason, 38,5 p
lausvik, 32,5 p
Trasselkludd, 7 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
Om inte Anders ger sig ut i älven eller i sin nya båt så är han snart upphunnen och omsprungen av snipjägar´n...
pegason, 33 p
Ahvenet, 24 p
fiskarlennart, 12 p
lausvik, 0 p
Ställning efter omgång 34
Ahvenet, 64 p
fiskarlennart, 54,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
pegason, 38,5 p
lausvik, 32,5 p
Trasselkludd, 7 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
Om inte Anders ger sig ut i älven eller i sin nya båt så är han snart upphunnen och omsprungen av snipjägar´n...
Trögfiskat på DM i tradmete tog 2 timmar innan jag spräckte nollan, lite bättre när jag gick över till löjfiske. Blev 16 löjor och 1 mört = 31p vilket räckte till en 3;e plats i äldre herrveteranklassen.
Tack själv! Det var trevligt att ses igen!
Resultat omgång 35
fiskarlennart, 31 p
Ahvenet, 23 p
lausvik, 12 p
Trasselkludd, 11 p
Ställning efter omgång 35
Ahvenet, 67 p
fiskarlennart, 58,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
pegason, 38,5 p
lausvik, 34,5 p
Trasselkludd, 8 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
En (1) poäng knappade Lennart in på Ahvenet. Intet nyt fra Vestlandet. Trassel knep en fin liten öring.
fiskarlennart, 31 p
Ahvenet, 23 p
lausvik, 12 p
Trasselkludd, 11 p
Ställning efter omgång 35
Ahvenet, 67 p
fiskarlennart, 58,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
pegason, 38,5 p
lausvik, 34,5 p
Trasselkludd, 8 p
Snipjägarn´s grabb, 3 p
Maya, 2,5 p
En (1) poäng knappade Lennart in på Ahvenet. Intet nyt fra Vestlandet. Trassel knep en fin liten öring.
Anmäler fiske idag.
Blev en sväng till Marstrand med frugan , tog med 5 räkor och några maggot. Fiskade en knapp timma på 2 olika ställen. Redan på första nedsläppet högg 2 gråsejar och det fortsatte att hugga hej vilt. Plötsligt fick jag en sill, något jag aldrig fått tidigare på Marstrand och vi har endast fått 2 små på alla de kulor vi avverkat på ön, denna var över 20cm. Blev 13 gråsejar och 5 sillar på denna plats. Vi tog färjan tillbaka till Koön och efter en glass tog jag fram pimpelspöt och agnade med maggot och fick 7 stensnultror och en berggylta. Dagens poäng 4 arter x 10 = 40 + 10 +5 +7 +1st = 63p . Sillarna tänker jag röka och 5 gråsejar blir till mat och resten går till de ständigt hungriga katterna
Anmäler fiske idag.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg