Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Resultat omgång 26
Norgefiskaren, 26 p
pegason, 25 p
Ahvenet, 11 p
fiskarlennart, 11 p
Resultat omgång 27
Norgefiskaren, 46 p
fiskarlennart, 23 p
Ahvenet, 12 p
Resultat omgång 28
Norgefiskaren, 32 p
Ahvenet, 0 p
Ställning efter omgång 28
fiskarlennart, 47 p
Ahvenet, 46,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
lausvik, 26 p
pegason, 26 p
Trasselkludd, 7 p
Maya, 2,5 p
Nu är resultatrapporteringen up to date igen. Själv har jag inte bara slarvat med den utan även haft semester från fisket i snart två månader men nu när snipjägar´n kommit i kapp så börjar det väl bli dags för nya försök. Annars är det väl tätstriden som är mest intressant och den ihärdige Ahvenet ligger tvåa endast en halv poäng efter Lennart (vars katter enligt uppgift börjar se betänkligt magra ut) medan Anders gjort en snabb upphämtning och, beroende på hur ofta han har tid att fiska, mycket väl kan blanda sig i diskussionen om totalsegern.
Vad årets Abumatic-rally beträffar så saknar det tävlingsmoment men i min egenskap av självsvåldig TL bestämmer jag att de av Veckotävlingens deltagare som deltar även i rallyt därigenom tilldelas en (1) extra poäng (i Veckotävlingens sammandrag) per vecka som de i vederbörlig ordning rapporterat detta i rallytråden.
Norgefiskaren, 26 p
pegason, 25 p
Ahvenet, 11 p
fiskarlennart, 11 p
Resultat omgång 27
Norgefiskaren, 46 p
fiskarlennart, 23 p
Ahvenet, 12 p
Resultat omgång 28
Norgefiskaren, 32 p
Ahvenet, 0 p
Ställning efter omgång 28
fiskarlennart, 47 p
Ahvenet, 46,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
lausvik, 26 p
pegason, 26 p
Trasselkludd, 7 p
Maya, 2,5 p
Nu är resultatrapporteringen up to date igen. Själv har jag inte bara slarvat med den utan även haft semester från fisket i snart två månader men nu när snipjägar´n kommit i kapp så börjar det väl bli dags för nya försök. Annars är det väl tätstriden som är mest intressant och den ihärdige Ahvenet ligger tvåa endast en halv poäng efter Lennart (vars katter enligt uppgift börjar se betänkligt magra ut) medan Anders gjort en snabb upphämtning och, beroende på hur ofta han har tid att fiska, mycket väl kan blanda sig i diskussionen om totalsegern.
Vad årets Abumatic-rally beträffar så saknar det tävlingsmoment men i min egenskap av självsvåldig TL bestämmer jag att de av Veckotävlingens deltagare som deltar även i rallyt därigenom tilldelas en (1) extra poäng (i Veckotävlingens sammandrag) per vecka som de i vederbörlig ordning rapporterat detta i rallytråden.
Resultat omgång 29
fiskarlennart, 34 p
pegason, 34 p
ahvenet, 26 p
lausvik, 11 p
Ställning efter omgång 29
fiskarlennart, 50,5 p
Ahvenet, 48,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
lausvik, 29,5 p
pegason, 27 p
Trasselkludd, 7 p
Maya, 2,5 p
Lennart tog ansvar för sina katter den här veckan och delade därmed förstaplatsen med pegason. I sammandraget ökade han sitt försprång något liksom pegason segade sig förbi mig och min enda abborre. Resultatservicen åter up and running...
fiskarlennart, 34 p
pegason, 34 p
ahvenet, 26 p
lausvik, 11 p
fiskarlennart, 50,5 p
Ahvenet, 48,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
lausvik, 29,5 p
pegason, 27 p
Trasselkludd, 7 p
Maya, 2,5 p
Lennart tog ansvar för sina katter den här veckan och delade därmed förstaplatsen med pegason. I sammandraget ökade han sitt försprång något liksom pegason segade sig förbi mig och min enda abborre. Resultatservicen åter up and running...
Ovan den korrigerade ställningen efter omgång 29.Resultat omgång 29
fiskarlennart, 34 p
pegason, 34 p
ahvenet, 26 p
lausvik, 11 p
fiskarlennart, 50,5 p
Ahvenet, 48,5 p
Norgefiskaren, 41,5 p
pegason, 29,5 p
lausvik, 27 p
Trasselkludd, 7 p
Maya, 2,5 p
Anmäler fiske i morgon torsdag.
Jag hittade ingen fisk då och idag är sista dagen kvar den här veckan så jag anmäler ett nytt försök.Anmäler fiske idag.
Förhoppningsvis har de 15-talet sälar jag såg igår lämnat kvar någon fisk i havet.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg