Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Veckotävlingen
- Trådstartare lausvik
- Start datum
Ingen fisk som fastnade. Men flätlina nog att fylla en rulle.Anmäler fiske idag
Bilagor
Nu är ju reglerna som de är men egentligen borde den där linhärvan ge poäng .Och rätt många sådana!Ingen fisk som fastnade. Men flätlina nog att fylla en rulle.
Men vaff^n, det är ju jag som skrivit reglerna... En regelrevision kommer att påbörjas!Nu är ju reglerna som de är men egentligen borde den där linhärvan ge poäng .Och rätt många sådana!
Spännande 😊Men vaff^n, det är ju jag som skrivit reglerna... En regelrevision kommer att påbörjas!
Jag har ju tänkt tanken många gånger att det skulle passa rätt bra in här. Några poäng för en hög med skräp.
Anmäler fiske idag.
Blev en nolla på dagens bottenmete i hamnen.
Resultat omgång 21
fiskarlennart, 74 p
pegason, 29 p
Ahvenet, 0 p
Trasseökludd, 0 p
Ställning efter omgång 21
Ahvenet, 34,5 p
fiskarlennart, 34,5 p
lausvik, 26 p
Norgefiskaren, 23,5 p
pegason, 16,5 p
Trasselkludd, 4 p
Maya, 2,5 p
Å- och marstrandsmeten förde i ett huj upp Lennart i delad ledning. Snipjägar´n har fått upp styrfart och knappar in.
fiskarlennart, 74 p
pegason, 29 p
Ahvenet, 0 p
Trasseökludd, 0 p
Ställning efter omgång 21
Ahvenet, 34,5 p
fiskarlennart, 34,5 p
lausvik, 26 p
Norgefiskaren, 23,5 p
pegason, 16,5 p
Trasselkludd, 4 p
Maya, 2,5 p
Å- och marstrandsmeten förde i ett huj upp Lennart i delad ledning. Snipjägar´n har fått upp styrfart och knappar in.
Anmäler fiske i morgon lördag blir KM- kust på Marstrand och på söndag är nog katterna hungrig så då blir det lite å -mete som också anmäls.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Veckotävlingen - anmälningar | Fiske | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg